Logo-urile marilor companii par de multe ori foarte simple, dar unele dintre ele ascund mesaje prin care respectivele afaceri îşi dovedesc superioritatea faţă de rivali.
Iată, mai jos, câteva exemple de sigle cu mesaje „ascunse”, conform adoholik.com:
Sigla AMAZON pare a avea dedesubt un zâmbet, dar de fapt este vorba despre o săgeată care arată de la litera A la litera Z, semn că magazinul vinde totul de la A la Z.
Sigla CARREFOUR („intersecţie”, în franceză) este formată din două săgeţi îndreptate în direcţii opuse, care formează în centru litera C
Sigla NBC ascunde un păun (în centrul imaginii), care priveşte spre dreapta, motto-ul companiei fiind să privească mereu înainte, niciodată înapoi
Sigla FORMULA 1 are un „F” în stânga şi cifra 1 formată în mijloc, pe fundal
Sigla FEDEX „ascunde” o săgeată între literele E şi X, simbol al vitezei şi preciziei companiei de livrări
Sigla FACEBOOK PLACES ascunde cifra 4 în pătratul verde, posibilă referinţă la Foursquare
Cuvântul VAIO din sigla SONY VAIO ascunde atât reprezentarea semnalului analogic, prin reprezentarea literelor V şi A, cât şi reprezentarea semnalului digital, prin reprezentarea literelor I şi O, care seamănă cu 1 şi 0
Sigla TOBLERONE reprezintă un urs alb care se urcă pe munte
Sigla MUSEUM OF LONDON reprezintă creşterea geografică a capitalie Marii Britanii, de-a lungul timpului
Silueta din sigla YOGA AUSTRALIA ascunde, între mâna dreaptă şi piciorul stâng, conturul ţării
Sigla galeriilor LAFAYETTE din Paris formează, din cele două litere T, conturul turnului Eiffel.
Logo-urile marilor companii par de multe ori foarte simple, dar unele dintre ele ascund mesaje prin care respectivele afaceri îşi dovedesc superioritatea faţă de rivali.
Iată, mai jos, câte