CNADNR anunţă finalizarea tronsoanelor de autostradă Cernavodă - Medgidia şi Medgidia - Constanţa
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din Romania (CNADNR) a anunţat finalizarea lucrărilor pentru ultimele două tronsoane ale Autostrăzii Soarelui, Cernavodă - Medgidia şi Medgidia - Constanţa, executate de asocierea italiano-germană Astaldi - Max Boegl. Construcţia la Autostrada Soarelui au început înainte de Revoluţie. Ceremonia oficială de recepţie la terminarea lucrărilor va avea loc joi. Valoarea totală a proiectului de construcţie a celor două tronsoane este de 1,48 miliarde lei, fără TVA. Lucrările au fost finanţate din fonduri europene, bugetare şi de către BEI. Tronsonul Cernavodă-Medgidia a fost deschis în luna iulie, circulandu-se însă pe o singură bandă pe sens, în regim de drum naţional. După ce Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii a reziliat, anul trecut, contractul cu firma Colas, care ar fi trebuit să realizeze tronsonul de autostradă Cernavodă - Medgidia, a fost organizată o nouă licitaţie, caştigată de consorţiul Astaldi - Max Boegl, acelaşi care a lucrat şi la tronsonul Medgidia - Constanţa. Contractul a fost semnat în septembrie 2011, iar în octombrie au început lucrările. Cei 20,5 kilometri din acest tronson urmau să fie finalizaţi complet în ianuarie 2013. La sfarşitul lunii iulie 2011 au fost inauguraţi 21 de kilometri din autostradă, de la Murfatlar la Constanţa, iar timp de două luni circulaţia s-a desfăşurat pe o singură cale pană la finalul lui septembrie, cand a fost dată circulaţiei şi cealaltă cale.
CNADNR anunţă finalizarea tronsoanelor de autostradă Cernavodă - Medgidia şi Medgidia - Constanţa
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din Romania (CNADNR) a anunţat finalizarea lucrărilor pentru ultimele două tronsoane ale Autostrăzii Soarelui, Cernavodă - Medgidia şi Medgi