• Un angajat al firmei a reusit sa piarda trei vouchere • Societatea si-a recunoscut vina, dar a incercat sa oblige clientul sa cumpere masina • Pagubitul este decis sa actioneze in instanta firma ieseana, daca nu va recupera voucherele sau contravaloarea lor
Incredibil! Angajatii de la Open Service au pierdut trei vouchere tip rabla, predate de un client care vroia sa-si cumpere o Skoda. Pierderea a fost tinuta sub tacere aproape o luna. Pagubitul, Marcel Poliac Lupu, a aflat despre isprava salariatilor de la firma ieseana cu o zi inainte de termenul final al programului de reinnoire al parcului auto. "Am incheiat, pe 21 august, un precontract cu cei de la Open Servicen pentru achizitionarea unui autoturism Skoda cu imbunatatiri. Am depus avansul de 4400 in contul firmei Porsche, urmand ca, atunci cand voi fi contactat, sa prezint cele trei vouchere necesare si sa achit restul de 7500 euro", a declarat Poliac Lupu. Pe 9 octombrie, reprezentantul Open Service i-a spus sa prezinte voucherele pentru avizarea lor la Bucuresti si sa faca dovada achitarii restului de 7500 euro. "Am cumparat trei vouchere de la Remat Focsani pe care le-am prezentat celor de la Open Service. Neavand contractul semnat, nu am depus suma de 7500 euro", a explicat Lupu. Dupa aproape o luna, de la Open Service i s-a comunicat faptul ca voucherele depuse de el s-au pierdut. "Nu aveam nici contractul semnat cu ei, nici voucherele. Nu stiam ce sa fac", a sustinut pagubitul. Dupa o scurta analiza, cei de la Open Service si-au recunoscut vina. "Da, s-au pierdut voucherele domnului Lupu. Ca a fost vina angajatei mele sau a celor de la curieratul rapid, este o problema interna a firmei pe care o voi regla personal", a declarat Claudiu Iacob, patronul societatii iesene. Ca urmare, intre Poliac Lupu si Open Service s-a incheiat un protocol prin care firma ieseana isi recunoaste vina si