Piaţa de call center din România ajunge, în 2012, la o cifră de afaceri de aproximativ 200 de milioane de euro. Vladimir Sterescu, Country Manager al companiei americane CGS, furnizor de soluţii de outsourcing din România, a declarat: "Industria locală de call center outsourcing şi-a continuat şi în acest an creşterea, atât ca urmare a amplificării fenomenului de externalizare a serviciilor de profil de către companiile care activează în România, cât şi datorită extinderii activităţii call-centerelor din România către clienţii de pe pieţele externe".
În prezent, în România sunt circa 200 de companii specializate pe servicii de call center, majoritatea fiind call-centere interne ale marilor companii (numite "captive").
Industria locală de call center outsourcing este pe un trend ascendent de câţiva ani, criza economică stimulându-i creşterea datorită schimbărilor pe care le-a indus: pe de o parte, recesiunea a forţat companiile să îşi optimizeze cheltuielile, aşa încât acestea au externalizat activităţile care nu aparţineau business-ului de bază. În plus, aproape fiecare firmă a pierdut clienţi din cauza crizei; în consecinţă, companiile acordă o atenţie sporită fidelizării clienţilor şi comunicării eficiente cu aceştia, fapt care presupune, între altele, investiţii serioase în tehnologie, întrucât platformele utilizate trebuie să asigure gestionarea cât mai eficientă a interacţiunilor mixte - telefonie, email, chat, social media şi aplicaţii mobile.
O altă direcţie care a contribuit la dezvoltarea industriei locale de call center outsourcing este extinderea activităţii call centerelor din România către clienţii din alte ţări- regiunea Balcanilor, Vestul Europei, America de Nord, Orientul Mijlociu etc.
"Direcţiile noastre strategice de dezvoltare prevăd dezvoltarea portofoliului de clienţi europeni, în special din Europa Centrală şi de Vest,