Operatorul de cablu TV şi de servicii de retransmisie prin satelit RCS&RDS schimbă complet modul în care pot fi trataţi clienţii, nu doar ai lor, ci clienţii în general. Pe lângă faptul că trădează aşteptările abonaţilor, oferă şi un exemplu prost pentru restul pieţei. Nu ar fi deloc de mirare să vedem cum toţi operatorii vor umbla la grilele de programe, după cum îi va tăia capul, încălcând înţelegerile cu abonaţii. Dacă nu cele legale, acordurile de principiu şi cele morale se pierd complet, într-un demers care nu are nimic de-a face cu interesul clientului ori cu respectul faţă de acesta. Acum câteva luni, izbucnea scandalul cu Antenele şi cu GSP TV. În prezent istoria se repetă cu o similitudine îngrijorătoare, cu cei de la Discovery. Avem de-a face cu un operator de cablu care transmite posturi pentru care nu plăteşte să le transmită, cum ar fi posturile publice, plus alte câteva gratuite. Pe lângă acestea, sunt canale pentru care plăteşte, precum şi propriile canale din reţeaua Digi. Vedetele acestor canale proprii sunt Digisport-urile, care, datorită transmiterii Ligii 1, au adus şi ţin captivi foarte mulţi abonaţi.
Ce se întâmplă cu posturile pentru care plăteşte? Le scoate, pur şi simplu. Încet, încet cunoscutul operator de cablu scoate toate programele Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science, TLC, ID Investigation. În schimb a adus o serie de canale de filme documentare, pe care şi-au asumat-o în nume propriu. Digi World şi Digi Life. Îşi mai "ameninţă" abonaţii cu un alt post de documentare despre animale, undeva prin decembrie sau începutul anului viitor. Totul sub pretextul "canale de documentare dedicate familiei tale". Acest demers educaţional al RCS&RDS este de fapt o diversiune.
De fapt nu vor să se mai înţeleagă cu cei care deţin drepturile de televizare în România. Aşa au făcut şi cu cei de la Antene, aşa fac şi cu cei d