Românilor le plac promoțiile. Astăzi, magazinul Subway din Pipera a anunțat o ofertă de două sandwich-uri la preț de unul, ceea ce a crescut imediat interesul angajaților de la companiile care au sediul în zonă.
FOTO: Răzvan Petrescu
Subway intentioneză să deschidă, în următorii patru ani, 40 de unităţi pe piaţa românească.
Franciza pentru un Subway costa 7.500 de euro pe lună, iar partenerii Subway vor plăti, totodată, o sumă reprezentând 8% din afaceri pentru fondul de franciza şi 4,5% din vânzări pentru fondul de publicitate.
Înfiinţat în anul 1965, în Connecticut, SUA, Subway deţine în prezent peste 36.000 de restaurante, în 98 de ţări. Produsele de bază sunt sandwich-urile, gamă completată de preparate crocante (crisps), supe, prăjiturele americane, băuturi calde şi reci.
Principalii competitori ai Subway pe piaţa românească sunt lanțurile de tip fast-food KFC, franciză controlată pe plan local de omul de afaceri Puiu Popoviciu (43 de restaurante) şi McDonald’s (64).
Piața românească a localurilor de tip fast-food a ajuns la 500 de milioane de euro, adică jumătate din întregul domeniul de restaurante.