România se află pe ultimul loc în Europa la consumul de fructe, cu doar 7 kg de portocale, 5 kg de mere şi 2 kg de pere pe locuitor pe an.
Consumul mediu european de fructe este de 57 de kg pe cap de locuitor, după cum arată datele Institutului Naţional de Statistică, publicate anul acesta. Proiectul-pilot european “Creşterea consumului de fructe şi legume proaspete în rândul grupurilor vulnerabile”, sub sloganul “Mai mult gust, mai multă savoare”, a fost lansat miercuri şi în România.
Campania îşi propune promovarea şi stimularea consumului de fructe şi legume proaspete la copii, persoane vârstnice şi femei însărcinate, transmite RRA.
Silvia Bucur, director general la compania de consultanţă care coordonează aplicarea proiectului în România spune că sunt 500 de beneficiari pe care, de la începutul proiectului până la sfârşitul lui, sunt angrenaţi în peste 140 de intervenţii.
România se află pe ultimul loc în Europa la consumul de fructe, cu doar 7 kg de portocale, 5 kg de mere şi 2 kg de pere pe locuitor pe an.
Consumul mediu european de fructe este de 57 de kg pe cap de locuitor, după cum arată datele Institutului Naţional de Statistică, publicate anul acesta. Proiectul-pilot european “Creşterea consumului de fructe şi legume proaspete în rândul grupurilor vulnerabile”, sub sloganul “Mai mult gust, mai multă savoare”, a fost lansat miercuri şi în România.
Campania îşi propune promovarea şi stimularea consumului de fructe şi legume proaspete la copii, persoane vârstnice şi femei însărcinate, transmite RRA.
Silvia Bucur, director general la compania de consultanţă care coordonează aplicarea proiectului în România spune că sunt 500 de beneficiari pe care, de la începutul proiectului până la sfârşitul lui, sunt angrenaţi în peste 140 de intervenţii.