"Nunta mută" a devenit, pe scena franceză, "Que la noce commence”.
In acest sfîrşit de noiembrie mai multe spectacole sosite din România au fost prezentate pe scenele pariziene. Piesa Amalia respiră adînc, de Alina Nelega, în regia lui Bobi Pricop, a fost văzută în Sala Bizantină a Ambasadei române. Teatrului Maghiar de Stat din Cluj cu piesa Ubu Rege de Alfred Jarry, în regia francezului Alain Timar, s-a aflat în turneu la Paris la teatrul Athénée. Mai trebuie adăugat spectacolului de la Naţionalul bucureştean cu D’ale noastre, după Caragiale, de Gigi Caciuleanu, precum şi o adaptare după filmul lui Horaţiu Mălăiele Nunta mută. Aceasta din urmă, sub titlul Que la noce commence, poate fi văzută în regia lui Didier Bezace la Théâtre de la Commune, la Aubervilliers, în nordul Parisului. Despre acest ultim spectacol ne vorbeşte în cele ce urmează Mirella Patureau, la microfonul lui Matei Vişniec. In general, filmul este cel ce adapteaza piese de teatru, aici avem însă un drum invers. Mirella Patureau, în dialog cu Matei Vişniec
"Nunta mută" a devenit, pe scena franceză, "Que la noce commence”.
In acest sfîrşit de noiembrie mai multe spectacole sosite din România au fost prezentate pe scenele pariziene. Piesa Amalia respiră adînc, de Alina Nelega, în regia lui Bobi Pricop, a fost văzută în Sala Bizantină a Ambasadei române. Teatrului Maghiar de Stat din Cluj cu piesa Ubu Rege de Alfred Jarry, în regia francezului Alain Timar, s-a aflat în turneu la Paris la teatrul Athénée. Mai trebuie adăugat spectacolului de la Naţionalul bucureştean cu D’ale noastre, după Caragiale, de Gigi Caciuleanu, precum şi o adaptare după filmul lui Horaţiu Mălăiele Nunta mută. Aceasta din urmă, sub titlul Que la noce commence, poate fi văzută în regia lui Didier Bezace la Théâtre de la Commune, la Aubervilliers, în nordul Parisului. Despre acest ultim spectacol ne vor