VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, a debutat aseară cu prima ediţie Live. Potrivit cifrelor transmise de ProTv, emisiunea a fost lider de audienţă pe parcursul celor patru ore de emisiune, care s-au înregistrat în intervalul 20.15 – 00.16.
Datele transmise de postul de televiziune din Pache mai arată că audienta medie înregistrată pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse înte 18 şi 49 de ani a fost de 10,8 puncte de rating şi 25,4% cotă de piaţă, aproape dublu faţă de următoarea clasată, Antena 1, principalul competitor, care a înregistrat 5,7 puncte de rating şi 13,4% cotă de piaţă.
La nivelul întregului public din mediul urban, Pro Tv a fost lider de piaţă cu emisiunea VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, care a înregistrat 8,7 puncte de rating şi 19,0% din cota de piaţă, în timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul al treilea cu 4,8 puncte de rating şi 10,5% cotă de piaţă, după Kanal D care a înregistrat 6,7 puncte de rating şi 14,7% cotă de piaţă.
Următoarea ediţie Live a emisiunii VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, va fi difuzată sâmbătă, 1 decembrie.
VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, a debutat aseară cu prima ediţie Live. Potrivit cifrelor transmise de ProTv, emisiunea a fost lider de audienţă pe parcursul celor patru ore de emisiune, care s-au înregistrat în intervalul 20.15 – 00.16.
Datele transmise de postul de televiziune din Pache mai arată că audienta medie înregistrată pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse înte 18 şi 49 de ani a fost de 10,8 puncte de rating şi 25,4% cotă de piaţă, aproape dublu faţă de următoarea clasată, Antena 1, principalul competitor, care a înregistrat 5,7 puncte de rating şi 13,4% cotă de piaţă.
La nivelul întregului public din mediul urban, Pro Tv a fost lider de piaţă cu emisiunea VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, care a înregistrat 8,7 puncte de rating şi 19,0% din cota de piaţă, în timp ce Ant