Make-up artistul Dana Argesan, cu o experienta de peste 12 ani in acest domeniu, a inaugurat in aceasta toamna o scoala de auto-machiaj, care se adreseaza femeilor de business, din middle si top management. Afla poveste din spatele acestui business de la Dana Argesan, intr-un interviu acordat Wall-Street.ro.
“Imaginati-va ca una din colegele voastre ajunge intr-o intalnire cu fata palida si ochii incercanati pentru ca nu poarta deloc machiaj. Nu ar lasa o impresie prea buna. Pe de alta parte, exista femei care stapanesc tehnicile generale de make-up si isi realizeaza sau verifica machiajul corect, in lumina naturala; insa atunci cand ajung in lumina artificiala a neonului, acesta se modifica complet, accentuand imperfectiunile. Sunt aspecte pe care multe femei le ignora, dar care au un impact seminificativ asupra imaginii noastre,” spune Dana Argesan.
Wall-Street.ro:De ce ati hotarat sa deveniti antreprenor?
Dana Argesan: Orientarea catre antreprenoriat nu este o noutate pentru mine. Incepand cu anul 2002, de cand am devenit administratorul firmei mele si mai apoi freelancer, pot spune ca a inceput cariera mea antreprenoriala. Din aceasta postura imi era mai usor sa colaborez mai eficient cu clientii mei si aici ma refer si la colaborarile mele cu designeri, fotografi, reviste de moda, artisti si vedete. Ulterior, dezvoltand acest business am inceput sa iau asistenti in training, pe care sa-i invat nu numai arta machiajului, ci sa-i si introduc in industria de beauty, foarte putin accesibila incepatorilor.
Infiintarea scolii Visio Automake-up, aceasta decizie a venit ca o evolutie fireasca a carierei mele. Numele pe care mi l-am facut in acest domeniu si experienta de 12 ani pe care o am in spate cred ca vin sa sustina acest lucru.
WS:De ce ati ales sa lansati o afacere in domeniul make-up-ului?
D.A.: Domeniul make-up-ului