In ultimele zile s-au adus schimbari modului de facturare a apei in municipiul Botosani. Consiliul de Administratie al Nova Apaserv a hotarat ca angajati ai operatorului de apa sa faca citirea apometrelor din apartamente in incercarea de a mai stavili multimea de reclamatii privind facturile incarcate. Cititorii de la Nova Apaserv nu vor intra insa in apartamentele botosanenilor in fiecare luna pentru verificarea indexului.
Conducerea Societatii Nova Apaserv sustine ca noutatea adusa modului de facturare a apei consta intr-o citire de regularizare a consumurilor o data la sase luni. Acum se lucreaza la impartirea pe sectoare a municipiului, pentru organizarea graficului de citiri. Fiecare sector va avea in jur de 30-35 de scari de bloc, spun reprezentantii operatorului de apa.
„Se va face un grafic al citirilor, astfel incat in sase luni sa se faca citirea apometrelor din toate blocurile municipiului. Noi vom pune afise in scarile de bloc pentru ca oamenii sa stie de aceasta modificare a modului de facturare a apei. Primele citiri de regularizare vor fi la inceputul lunii ianuarie”, spune Cristian Romanovschi, seful Serviciului Comercial al Societatii Nova Apaserv.
Reprezentantii operatorului de apa spun ca noul model de facturare a apei va insemna citirea lunara a contorului de scara, de catre reprezentantii operatorului, si raportarea de catre clienti in continuare, lunar, a consumului de apa. La fiecare sase luni insa, odata cu citirea contorului de scara, angajatul Nova Apaserv va suna si la usile locatarilor, pentru citirea de regularizare a consumului.
„La sase luni se va face regularizarea in baza facturilor emise in fiecare luna, atat cu plus, cat si cu minus. Cu cateva zile inainte de a se face citirea de regularizare in bloc, se va pune anunt in casa scarii. Vom incerca sa stabilim un program de citire cat mai rezonabil, pentru a-i