Computer Generated Solutions (CGS) Romania, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de outsourcing de pe piata locala, ar putea recruta in jur 400-500 de oameni in 2013 pentru centrele pe care le detine in Bucuresti, Brasov si Sibiu, a declarat pentru Wall-Street.ro, Vladimir Sterescu, country manager al furnizorului american de servicii.
CGS ofera in 18 limbi straine servicii de help desk corporativ, suport tehnic, externalizarea procesului operational (BPO), atragere de clienti noi, customer care, fidelizare si retentive de clienti. Compania are centre in Bucuresti, Brasov si Sibiu.
Domeniul serviciilor de call center este printre cele mai dinamice de pe piata locala, companiile din acest segment oferind anual sute si chiar mii de locuri de munca. Printre principalii jucatori se numara Geboc (centrul de servicii al HP), Genpact, Wipro Technologies, Ericsson, Oracle, IBM, Telepormance Romania, Competence Call Center sau Stefanini.
Obiectivul CGS Romania este ca pe termen mediu sa devina cel mai mare furnizor de solutii de outsourcing din Europa Centrala si de Sud-Est.
Computer Generated Solutions (CGS) Romania, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de outsourcing de pe piata locala, ar putea recruta in jur 400-500 de oameni in 2013 pentru centrele pe care le detine in Bucuresti, Brasov si Sibiu, a declarat pentru Wall-Street.ro, Vladimir Sterescu, country manager al furnizorului american de servicii.
CGS ofera in 18 limbi straine servicii de help desk corporativ, suport tehnic, externalizarea procesului operational (BPO), atragere de clienti noi, customer care, fidelizare si retentive de clienti. Compania are centre in Bucuresti, Brasov si Sibiu.
Domeniul serviciilor de call center este printre cele mai dinamice de pe piata locala, companiile din acest segment oferind anual sute si chiar mii de locuri de munca. Prin