Campania "Black Friday" de anul acesta a insemnat un real castig atat pentru populatie, cat si pentru comercianti. Insa, cel mai mult au avut de castigat comerciantii din mediul online. Magazinele virtuale au dat iarasi lovitura, comenzile online depasind - in multe cazuri - stocul de produse. Campania "Black Friday" a fost preluata de la americani si marcheaza inceputul sezonului cumparaturilor de iarna, eveniment care se concreatizeaza prin reduceri substantiale ale preturilor.
Anul trecut, la prima editie, campania a demarat timid in tara noastra. Insa, anul acesta, comerciantii si populatia, deopotriva, au realizat importanta evenimentului cu iz american.
Efectul "Black Friday" s-a resimtit, poate cel mai bine, in mediul online, in conditiile in care comertul virtual castiga tot mai mult teren in fata comertului traditional.
Printre magazinele online inscrise in campania "Black Friday" de anul acesta s-a aflat si comerciantul baimarean Elanko.ro . Conform spuselor managerului Remus Bodoni, vinerea, peste 30.000 de vizitatori unici au luat cu asalt site-ul www.elanko.ro.
Gratie adoptarii unei elegante si eficiente solutii tehnice, site-ul nu s-a blocat nici macar la inceputul campaniei "Black Friday", cum s-a intamplat cu mai multe site-uri inscrise in programul reducerilor. In cele trei zile ale campaniei, de vineri pana duminica, la magazinul online Elanko.ro s-au comandat peste 7.000 de produse - IT, electronice si electrocasnice. Cele mai comercializate produse au fost tabletele (cea mai ieftina fiind vanduta la 299 lei), netbook-urile (cel mai ieftin la 549 lei) si electrocasnicele .
Pe site-ul Elanko.ro s-au facut comenzi din toate colturile tarii, nu doar din Transilvania ori Maramures: Constanta, Bacau, Iasi, Timisoara etc. In fapt, in weekendul trecut, Elanko a realizat cele mai mari vanzari de