Computer Generated Solutions (CGS) Romania, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de outsourcing de pe piata locala, ar putea recruta in jur 400-500 de oameni in 2013 pentru centrele pe care le detine in Bucuresti, Brasov si Sibiu, a declarat pentru Wall-Street.ro, Vladimir Sterescu, country manager al furnizorului american de servicii.
Astfel, compania ar putea ajunge la aproximativ 3.400-3.500 de angajati.
CGS ofera in 18 limbi straine servicii de help desk corporativ, suport tehnic, externalizarea procesului operational (BPO), atragere de clienti noi, customer care, fidelizare si retentie de clienti. Compania are centre in Bucuresti, Brasov si Sibiu.
Domeniul serviciilor de call center este printre cele mai dinamice de pe piata locala, companiile din acest segment oferind anual sute si chiar mii de locuri de munca. Printre principalii jucatori se numara Geboc (centrul de servicii al HP), Genpact, Wipro Technologies, Ericsson, Oracle, IBM, Telepormance Romania, Competence Call Center sau Stefanini.
Obiectivul CGS Romania este ca pe termen mediu sa devina cel mai mare furnizor de solutii de outsourcing din Europa Centrala si de Sud-Est. Citeste si:CGS: Piata romaneasca de call center outsourcing poate creste la 230-240 mil.euro in 2013Computer Generated Solutions: Angajam 300 de oameni pana la finalul anuluiComputer Generated Solutions vrea sa angajeze peste 500 de oameni in 2012
“Directiile noastre strategice de dezvoltare prevad dezvoltarea portofoliului de clienti europeni, in special din Europa Centrala si de Vest, unde consideram ca exista un foarte bun potential de care competentele noastre pot profita. De altfel, recent am inceput sa abordam piata din Ungaria, pentru care avem personal foarte bine pregatit, cunoscator al limbii maghiare si cu care putem raspunde cererii din tara vecina”, a mai spus Sterescu. @N