Modernizarea căii de rulare pentru tramvai Gară – B-dul Muncii costă peste 64 de milioane de lei fără TVA.
Şantierul de la linia de tramvai pe tronsonul II Gară - B-dul Muncii este în grafic. Graficul este pe un calculator al biroului mass media, dar nimeni nu poate scotoci după el. Angajaţii responsabili cu proiectul sunt pe teren şi nu pot răspunde în cifre: cât l-a sută din cei 14,2 kilometri de cale de tramvai au fost modernizaţi sau câţi bani s-au achitat constructorilor.
Lucrările la tronsonul II al liniei de tramvai, proiect finanţat din bani europeni, au debutat în 26 iunie şi au ca termen luna iunie 2013. În luna septembrie şi noiembrie, administraţia locală a încheiat două contracte cu liderul asocierii care se ocupă de modernizarea traverselor, şi a câştigat licitaţia din cadrul proiectului European, Swietelsky Baugesellschaft pentru lucrări suplimentare aferente proiectului. Valoarea acestora este de peste 433.000 de lei, potrit datelor de pe Sistemul Electronic de Achiziţii Publice. Biroul mass media al Primăriei a menţionat, prin purtătorul de cuvânt, că este vorba despre lucrări neprevăzute, însă că nu poate preciza despre ce lucrări este vorba.
Şi pe tronsonul I al linie de tramvai, Bucium-Gară finalizat vara aceasta s-au încheiat două contracte pentru lucrări suplimentare de peste 1,7 milioane de lei, cu aceeaşi societatea care s-a ocupat şi de modernizare. Primăria nu a putut comunica de ce a fost nevoie de intervenţiile respective, după cum a motivat biroul mass media, pentru că angajaţii care se ocupă de proiect din cadrul Primăriei sunt pe teren şi nu pot fi "prinşi" pentru a furniza informaţiile cu pricina. "Lucrările sunt în grafic pe tronsonul doi", a asigurat purtătorul de cuvânt al Primăriei, Oana Buzatu, adăugând că se lucrează după graficul pe tronsoane stabilit cu constructorul în momentul lansării lucrărilor. Acest g