Potrivit unui raport al Departamentului de Luptă Antifraudă, Nelu Iordache și-ar fi cumpărat un avion cu banii europeni primiți pentru construcția autostrăzii Arad - Nădlac. În acte, Iordache ar fi motivat că are nevoie de aparatul de zbor pentru a transporta muncitorii de la București la Arad. Alți bani europeni s-au dus pe achiziționarea unor terenuri pentru construcția unui aeroport privat la Adunații Copăceni.
UPDATE, 14.33: Descindere și la Aeroportul din Timișoara
Surse apropiate anchetei susțin că se iau pentru verificări o serie de contracte încheiate de-a lungul timpului de instituţie cu diverse firme. Este vorba, între acestea, de contracte încheiate între AIT ”Traian Vuia” Timișoara și Nelu Iordache, patronul firmelor Romstrade şi Blue Air, într-un dosar privind posibile deturnări de fonduri.
În februarie 2010 compania de transport aerian a lui Iordache a intrat pe Aeroportul Internațional Timișoara, operând mai multe zboruri spre principalele orașe din țară, între care și București, la prețuri începând de la 30 de euro călătoria. În august, același an, cursele Blu Air au fost anulate, ca urmare a adresabilității scăzute.
Dan Idolu, actualul director al aeroportului timișorean, a declarat că verificările vizează contracte semnate în timpul fostului manager al principalei aerogări din vestul țării. După ce Cornel Sămărtinean și-a încheiat mandatul, au ieșit la iveală mai multe contracte care au fost semnate în condiții discutabile.
Un avans de 2 milioane de euro pentru un Boeing 737
Iordache a întocmit un contract între Blue Air și Romstrade. Operatorul de transport aerian se obliga să transporte echipele de muncitori din București la șantierul de la Arad, însă pentru asta îi cerea firmei de construcții un avans de două milioane de euro pentru a-și cumpară un avion. Aparatul a fost cumpăra