The Group, cel mai mare grup de comunicare de pe piata locala, va inregistra anul acesta si, probabil, si in 2013 o cifra de afaceri similara cu cea de circa 112 milioane de euro din 2011, a declarat pentru Wall-Street.ro, Mihaela Nicola, CEO si cofondator al holdingului.
Cea mai mare parte a veniturilor The Group, holding lansat in 2005 de catre Mihaela Nicola, Zoltan Szigeti si Bogdan Nicola, este generata de agentia de media Media Investment. Grupul condus de Mihaela Nicola (CEO) si Zoltan Szigeti (presedinte) a fost in 2011 pentru al cincilea an consecutiv cel mai mare jucator pe piata locala de comunicare.
“Probabil ca vom urma si noi tendinta pietei si vom stanga la nivelul cifrei de afaceri din acest an” spune Nicola despre evolutia businessului in 2013.
Ea adauga ca pentru anul viitor conducerea holdingului nu are planuri pentru lansarea de companii noi, dar ca managementul este “ mereu in cautare de oportunitati”.
The Group are 210 angajati si 17 agentii de comunicare, fiind grupul cu cele mai multe companii de pe piata locala. Printre miscarile importante pe care The Group le-a facut anul acesta se numara intrarea in actionariatul OMD si PHD, agentii de media care fac parte din OmnicomMediaGroup si afilierea agentiei de creatie Brandstalk la reteaua DDB Worldwide, apartinand tot grupului Omnicom. Astfel, agentia a devenit DDB Romania.
Parteneriatele cu Omnicom au venit intr-un moment in care piata de comunicare din Romania este din ce in ce mai dificila, clientii continuand sa scada bugetele de marketing. Piata de comunicare este de 400-450 mil. euro “Spre deosebire de alti ani electorali, acesta n-a adus cu sine masuri care sa creasca, fie si artificial, consumul. Si daca n-am inregistrat o crestere a consumului, nu exista temei sa anticipam vreo crestere a investitiei in comunicare. Suntem prudenti in a configura plan