A face cadouri. Pentru unii o plăcere, pentru alții o afacere care, în timp, poate ajunge la un milion de euro. Până atunci, investitorii de profesie au pus ochii pe start-upurile de pe acest segment. Pentru moment însă, nu sunt de vânzare
Rețetă de succes. Se iau tineri ambițioși, cu experiență într-o multinațională, ceva bani puși deoparte, dar deschiși la surse de finanțare exterioare dacă situația o cere, o idee și multă răbdare. Rezultatul îl vom vedea, probabil, pe termen mediu și lung. Ce-i vizibil însă, în stadiile de început ale unei afaceri, este segmentul pe care se lansează businessul generației X. Iar cadourile sau beneficiile oferite fie de angajator, fie de un cunoscut sunt o nișă de exploatat pentru cine vrea să intre în afaceri.
Pentru mulți, timpul este un inamic. Pentru Andrei Crețu (30 de ani) și Iulian Cîrciumaru (29 de ani), timpul a fost doar o inspirație pentru un start-up. Mai exact, au creat un concept prin care posesorii cardului „7 Card“ au acces gratuit, oricând, la o rețea de 40 de săli de sport din București, respectiv reduceri la diferiți parteneri afiliați. Flexibilitatea (pentru că poți merge într-o seară la o sală în Militari, iar a doua zi la una în Floreasca, fără a plăti două abonamente distincte) și varietatea de activități (fitness, tenis, aerobic, fotbal etc.) i-au convins pe angajatori să-l ofere drept beneficiu sau cadou salariaților. În cel mai rău caz, când multinaționala nu avea prins în buget un astfel de cost, le-a facilitat angajaților accesul la acest card, prețul fiind suportat de către doritori. În medie, un 7 Card costă aproximativ 100 de lei pe lună, plus/minus 30 de lei în funcție de volumul cumpărat.
În vizorul investitorilor
Benefit Seven trece azi drept un start-up, dar planurile antreprenorilor sunt mărețe. Dacă în prezent au aproximativ 1.000 de abonați și sunt pe b