Brandon Chicotsky, un barbat in varsta de 27 ani, a dat drumul unei afaceri inedite, oferind posibilitatea companiilor interesate sa inchirieze un spatiu de reclama pe ... chelia lui.
Tanarul antreprenor isi inchiriaza scalpul pentru suma de 320 dolari pe zi. El impune si anumite conditii: logo-urile companiilor sa fie inscris cu ajutorul unor materiale nedaunatoare sanatatii, dar, totodata, ele trebuie sa fie facute din vopseluri speciale, care sa reziste conditiilor atmosferice.
Dupa ce incheie un contract cu o companie, tanarul ia la pas strazile din Texas City si imprejurimi, impreuna cu el venind si angajatii sai, care trebuie sa le atraga si mai mult atentia trecatorilor, conform New York Daily News.
Echipa tanarului afacerist include doua actrite tinere, care imprastie materiale publicitare suplimentare, un actor imbracat intr-un costum stralucitor din lycra si un cameraman care filmeaza toata actiunea.
Jumatate din banii incasati din afacere merge catre fundatii caritabile care lupta pentru oamenii afectati de alopecie.
Brandon Chicotsky, un barbat in varsta de 27 ani, a dat drumul unei afaceri inedite, oferind posibilitatea companiilor interesate sa inchirieze un spatiu de reclama pe ... chelia lui.
Tanarul antreprenor isi inchiriaza scalpul pentru suma de 320 dolari pe zi. El impune si anumite conditii: logo-urile companiilor sa fie inscris cu ajutorul unor materiale nedaunatoare sanatatii, dar, totodata, ele trebuie sa fie facute din vopseluri speciale, care sa reziste conditiilor atmosferice.
Dupa ce incheie un contract cu o companie, tanarul ia la pas strazile din Texas City si imprejurimi, impreuna cu el venind si angajatii sai, care trebuie sa le atraga si mai mult atentia trecatorilor, conform New York Daily News.
Echipa tanarului afaceris