Bet-at-home şi mybet sponsorizează fiecare câte două echipe din 1.Bundesliga
Casele de pariuri au cucerit în această săptămână şi ultimul bastion din 1.Bundesliga. VfL Wolfsburg, singura echipă din prima ligă germană care nu avea ca sponsor o casă de pariuri, a semnat un parteneriat cu Cashpoint. Termenii financiari nu au fost daţi pubicităţii, dar se pare că este vorba despre un milion de euro pe an, conform presei germane, cu mult mai puţin decât valoarea contractului dintre Bayern München şi Bwin, 2,75 milioane de euro pe sezon, cel mai mare dintre o casă de pariuri şi un club din Germania. "Wolfsburg este una dintre cele mai bune echipe din Germania, este un partener ideal pentru noi" , a spus Michael Wondra, directorul executiv al lui Cashpoint, companie care o mai sponsorizează şi pe Hertha Berlin, din 2.Bundesliga.
Parteneriatele dintre echipele de fotbal din Germania şi casele de pariuri s-au înmulţit atât de mult încât s-a ajuns chiar ca o companie să fie sponsor la câte două cluburi din Bundesliga. Este cazul bet‑at‑home (Borussia Monchengladbach şi Schalke, care se întâlnesc azi în meci direct, în etapa a 15-a) şi mybet (Fortuna Düsseldorf şi Greuther Fürth).
Bayern München şi Borussia Dortmund se întâlnesc azi, la 19:30 (live pe Eurosport), pe "Allianz Arena", în derby-ul campionatului. Victoria gazdelor are cota 1,70 la Stanleybet, iar succesul lui Dortmund e cotat cu 4,35. Un gol marcat de oaspeţi are cota 1,36
Bet-at-home şi mybet sponsorizează fiecare câte două echipe din 1.Bundesliga
Casele de pariuri au cucerit în această săptămână şi ultimul bastion din 1.Bundesliga. VfL Wolfsburg, singura echipă din prima ligă germană care nu avea ca sponsor o casă de pariuri, a semnat un parteneriat cu Cashpoint. Termenii financiari nu au fost daţi pubicităţii, dar se pare că este vorba despre un milion de euro pe