Piaţa locală de încălţăminte este dominată de branduri româneşti al căror nume însă te trimite cu gândul la Franţa, Italia sau Spania. Fiecare brand are însă în spate o poveste care explică provenienţa unor nume precum Musette, Il Passo sau Benvenuti.
Antreprenorul Dan Pavel a ales să îşi numească lanţul de magazine de încălţăminte Benvenuti pentru a avea rezonanţă italiană – ţara de provenienţă a celor mai mulţi furnizori ai companiei.
Mai mult, numele magazinelor se traduce prin “Bine aţi venit”, un alt element prin care brandul avea menirea de a atrage atenţia clienţilor. “80% din partenerii noştri sunt italieni, iar prin numele ales duci consumatorul mai aproape de ceva italian”, spune Pavel. Fondatorii Il Passo au legat numele companiei de obiectul de activitate al acesteia, pantofii, în contextul în care în spaniolă “Il Passo” înseamnă “pasul”. La rândul său, Cristina Bâtlan, una dintre fondatoarele companiei Musette, a ales un nume cu rezonanţă străină. Ea s-a lăsat însă inspirată de numele unui personaj de desene animate. Cât de mult contează brandul şi cât contează preţul?
Mai mult pe Economica.net
Piaţa locală de încălţăminte este dominată de branduri româneşti al căror nume însă te trimite cu gândul la Franţa, Italia sau Spania. Fiecare brand are însă în spate o poveste care explică provenienţa unor nume precum Musette, Il Passo sau Benvenuti.
Antreprenorul Dan Pavel a ales să îşi numească lanţul de magazine de încălţăminte Benvenuti pentru a avea rezonanţă italiană – ţara de provenienţă a celor mai mulţi furnizori ai companiei.
Mai mult, numele magazinelor se traduce prin “Bine aţi venit”, un alt element prin care brandul avea menirea de a atrage atenţia clienţilor. “80% din partenerii noştri sunt italieni, iar prin numele ales duci consumatorul mai aproape de ceva italian”, spune Pavel. Fondatorii Il Passo au legat num