Nelu Iordache, patronul companiei Romstrade, a fost reţinut. Regele asfaltului este acuzat de spălare de bani.
În această săptămână, procurorii au percheziţionat două dintre firmele sale, verificând toate actele şi computerele.
Investigaţiile pocurorilor DNA au început la solicitarea Biroului European de luptă antifraudă, după ce mai multe companii s-au plâns că nu şi-au încasat banii de la Nelu Iordache.
Sume mari de bani are de recuperat şi omul de afaceri Mircea Rotaru, cel care i-a închiriat utilajele pentru construcţia tronsonului 1 Arad -Nădlac.
Cei mai mulţi dintre muncitorii care lucrau pe şantierul autostrăzii Arad Nădlac au fost trimişi acasă fără să fie plătiţi.
Şantierul autostrăzii Arad Nădlac nu este singurul abandonat.
Peste 70 % din primul tronson al autostrăzii Arad - Nădlac ar fi trebuit să fie gata până acum. Firma lui Nelu Iordache a realizat însă doar 20 % din lucrări. Al doilea tronson ar trebui finalizat în aprilie 2013.
Nelu Iordache, patronul companiei Romstrade, a fost reţinut. Regele asfaltului este acuzat de spălare de bani.
În această săptămână, procurorii au percheziţionat două dintre firmele sale, verificând toate actele şi computerele.
Investigaţiile pocurorilor DNA au început la solicitarea Biroului European de luptă antifraudă, după ce mai multe companii s-au plâns că nu şi-au încasat banii de la Nelu Iordache.
Sume mari de bani are de recuperat şi omul de afaceri Mircea Rotaru, cel care i-a închiriat utilajele pentru construcţia tronsonului 1 Arad -Nădlac.
Cei mai mulţi dintre muncitorii care lucrau pe şantierul autostrăzii Arad Nădlac au fost trimişi acasă fără să fie plătiţi.
Şantierul autostrăzii Arad Nădlac nu este singurul abandonat.
Peste 70