Fac turul televiziunilor şi sunt nelipsite din emisiunile de scandal. Sunt în stare să se înjure ca la uşa cortului şi inventează tot felul de poveşti. A doua zi, moderatorii se laudă cu audienţele fabuloase. Oana Zăvoranu, Mariana Moculescu, Oana şi Viorel Lis şi alte "vedete"nu se fac de râs pe gratis. Sursa: EVZ
“Acces Direct”, “Un show păcătos”, “CanCan TV”, “Wow Biz” și alte emisiuni gen rulează aceleași subiecte, dar fac audiențe demne de luat în seamă. Rețeta e destul de simplă: scandal = audiență = publicitate = bani și, apoi, de la capăt…
Un personaj din interior, un “insider pe nume Alex”, a dezvăluit, pentru Reporter Virtual, cum sunt prostiți telespectatorii zi de zi. Astfel, acesta a dezvăluit că mare parte a subiectelor prezentate în emisiunile așa-zis tabloide sunt fabricate şi că există înţelegeri între producători, realizatori și invitați.
"Fiecare emisiune are un buget alocat pe zi, care ajunge undeva pe la 1000 de euro, 40-50 de milioane de lei vechi. Ce se economisește într-o zi se reportează, așa că anumite subiecte beneficiază de bugete mai mari. Au contracte de drepturi de autor sau contracte de prestări servicii și au tarife pe zi,pe scandal, în funcție de emisiune. Și le negociază telefonic sau, câteodată, cu doar câteva minute înainte să se intre în direct.. De pildă, Oana Zăvoranu, care tot face caz de afacerile ei, trăiește de fapt din emisiuni de genul ăsta. Ia cam 1500 – 2000 de euro la două emisiuni. Face bani frumoși. Maică-sa, Marioara, e și ea plătită, dar are tarife mai mici, cam 20 de milioane de lei vechi pe apariție, însă apare și ea destul de des", a dezvăluit Alex .
Oana Zăvoranu: „Patriarhul Daniel avea o slăbiciune pentru mine”
Acesta a mai spus că unele starlete au tarife mai mari, cum ar fi Monica Gabor, fosta doamnă Columbeanu: "Atunci când e în țară, încasează cam 2000 de euro la una-două emisiun