Nelu Iordache, omul de afaceri care controlează constructorul Romstrade şi operatorul aerian low-cost Blue Air, a intrat în liga mare a "regilor asfaltului" în 2007, când afacerile companiei Romstrade din Giurgiu au ajuns aproape de pragul de 200 de milioane de euro, după ce cu un an înainte business-ul era de doar 18,5 milioane de euro.
Conform zf.ro, Iordache este un personaj discret, care nu a dat decât un singur interviu de-a lungul timpului. Prin intermediul firmei Romstrade, Nelu Iordache a câştigat unele dintre cele mai importante contracte de drumuri din România, printre ele reabilitarea drumurilor naţionale şi a străzilor din oraşe precum Bucureşti, Deva sau Girugiu. Ulterior, compania a câştigat contracte de lărgire a unor tronsoane din şoseaua de centură a Capitalei, potrivit zf.ro.
Tot Nelu Iordache este cel care a obţinut contractul pentru modernizarea şoselei Transalpina, pe o distanţă de 148 de kilometri între Bengeşti şi Sebeş. 335 milioane de euro au fost atribuiţi firmei Romstrade în 2008 pentru această lucrare.
Citeşte şi „Regele asfaltului“, Nelu Iordache, a fost dus la Tribunal cu propunere de arestare preventivă
Anul trecut, compania lui Nelu Iordache s-a asociat cu firme portugheze pentru construcţia primului tronson al autostrăzii Nădlac-Arad, pentru 115,8 milioane de euro. Întârzierile cu care s-a lucrat pe această autostradă au determinat compania de drumuri să rezilieze în urmă cu o săptămână contractul. Dosarul procurorilor anticorupţie priveşte posibile deturnări de fonduri în cazul lucrărilor la autostrada Arad-Nădlac, potrivit Mediafax. Astfel, Nelu Iordache s-a asociat cu firme portugheze pentru lucrările la acest tronson, iar din cauza unor nemulţumiri apărute în privinţa lucrărilor, acestea ar fi sesizat mai multe instituţii, printre care şi Comisia Europeană. Prejudiciul estimat este de circa 6