Mariana Gheorghe, directorul general executiv al Petrom, se află pe locul întâi în topul celor mai mediatizaţi CEO, potrivit studiului “Cei mai mediatizaţi CEO din economia românească”, în perioada 4 august 2012 – 3 noiembrie 2012.
Aceasta a înregistrat 58 de apariţii în publicaţiile monitorizate de mediaTRUST. Articolele în care Mariana Gheorghe a fost citată au avut ca subiect extracția de gaze din Marea Neagră și inaugurarea centralei pe gaz de la Brazi. Mediatizarea s-a datorat și prezenței acesteia în topul Fortune al celor mai puternice 50 de femei de afaceri din lume.
Radu Gheţea ocupă locul doi în top, fiind foarte des citat în calitate de preşedinte al Asociaţiei Române a Băncilor şi de preşedinte al CEC Bank. Acesta a apărut în articole ce au avut ca subiect sistemul bancar din România, creșterea finanțărilor CEC Bank, precum și parteneriatul dintre RBS și CEC Bank.
Pe locul al treilea se află Steven van Groningen, preşedintele Consiliului Investitorilor Străini şi al Raiffeisen Bank România, fiind menţionat în articole cu privire la creșterea profitului Raiffeisen Bank, neimplicarea instituției pe care o conduce în fraudele bancare. De asemenea, acesta apare în articole care vorbesc despre participarea lui la Maratonul Internațional București.
Fiecare CEO a avut ziua lui: astfel, Mariana Gheorghe a înregistrat cele mai multe apariţii în data de 8 octombrie 2012, Radu Ghețea a avut cele mai multe apariţii în data de 19 septembrie 2012, iar Steven van Groningen pe 30 august 2012.
Materialele promoționale șipublicitatea de orice fel nu au fost luate în calcul. Companiile au fost selectate dintre lideri. Fiecare sector (auto, carburanți, telecom, asigurări, bănci) ales de mediaTRUST este reprezentat de șefii a cinci companii (Porsche, BMW, Mercedes-Benz, Ford, Automobile Dacia, Petrom, Rompetrol, Lukoil, Mol, ENI, Cosmot