Discovery Networks International, compania de continut care are in portofoliu programe precum Discovery Channel, Animal Planet sau TLC, a inceput discutiile cu autoritatile din Romania si cele ale Uniunii Europene dupa ce operatorul de telecomunicatii RCS&RDS a scos programele broadcasterului din grila sa de programe, a declarat Mark Hollinger, presedinte si CEO al companiei, intr-o scrisoare deschisa catre cei peste 3 milioane de client ai RCS&RDS.
“In urma cu o saptamana, Discovery Networks ii avertiza pe abonatii RCS&RDS ca este foarte posibil sa piarda cele sase canale Discovery, inclusiv Discovery Channel, TLC si Animal Planet. Din pacate, aceste temeri s-au adeverit, iar RCS&RDS a scos canalele noastre din ofertele sale in seara de 29 noiembrie, cu o zi inainte de expirarea contractului. Astfel, aproximativ 3 milioane de telespectatori au pierdut accesul la programele lor preferate, printre care Vanatorii de mituri, Cum se fabrica sau Curiosity. Acest lucru se intampla dupa aproape un an de incercari ale Discovery Networks de a aduce RCS&RDS la masa negocierilor”, scrie Hollinger.
El adauga ca din cauza pozitiei dominante pe care RCS&RDS o are pe piata (controleaza mai bine de jumatate din piata de televiziune de circa 5,7 milioane de abonati), operatorul detinut de omnul de afaceri oradean Zoltan Teszari “va continua sa elimine canale precum Discovery si in final, telespectatorul va ramane cu foarte putine optiuni in ceea ce priveste productiile de calitate”. Citeste si:Inclestarea continua: Discovery a vrut sa livreze la RCS cutii cu 30.000 semnaturi "Vrem Discovery"; RCS a refuzatDiscovery: Oferta pe care am facut-o RCS&RDS este competitiva. Suntem deschisi negocierilorAproape 11.000 de oameni au semnat petitia online �Vrem Discovery pe RCS&RDS�
“Discovery a oferit celor de la RCS&RDS reduceri ale tarifelor tocmai pentru a veni in int