SEO monitor, unul dintre principalii jucători de pe piaţa de promovare pe motoarele de căutare, a realizat recent un studiu privind comportamentul consumatorilor români în online în perioada sărbătorilor de iarnă.
Conform rezultatelor obţinute din analiza căutărilor pe cuvinte cheie reiese că cei mai mulţi români îşi doresc să găsească anul acesta sub brad telefoane mobile.
Pe locurile următoare în topul preferinţelor vin jucăriile, ceasurile, parfumurile, laptopurile şi bijuteriile.
În preajma sărbătorilor, electronicele cuceresc topul căutărilor pe internet. O analiză asupra căutărilor efectuate în anii trecuţi arată că în luna decembrie a acestui an se vor face pe Google aproximativ 70.000 de căutări pe cuvântul telefoane.
Foarte aproape este cuvântul jucarii care se estimează că va atrage anul acesta 65.000 de căutari. Pe următoarea poziţie în topul preferinţelor pentru cadouri se află ceasurile şi parfumurile, care vor avea fiecare în jur de 45.000 de căutări.
Următorul loc în clasament îl ocupă următoarele căutări: laptopuri, lenjerie intimă şi bijuterii, fiecare cu o estimare de 20-23.000 de căutări în decembrie 2012.
"Studiile privind comportamentul consumatorilor români arată că pentru anumite produse - cum sunt telefoanele mobile - motorul de căutare Google a devenit principala sursă de informare şi cercetare. Având astfel de informaţii legate de preferinţele consumatorilor lor şi cu o campanie de promovare pe motoarele de căutare începută la timp, retailerii pot să-şi maximizeze profitul în perioada sarbatorilor de Crăciun.", a declarat Cosmin Negrescu, CEO, SEO monitor.
F.A. SEO monitor, unul dintre principalii jucători de pe piaţa de promovare pe motoarele de căutare, a realizat recent un studiu privind comportamentul consumatorilor români în online în perioada sărbătorilor de iarnă.
Conform rezultatel