Nu mai este nicio noutate că reţelele de socializare au acaparat oameni de toate vârstele, din toate categoriile sociale, iar reprezentanţii administraţiilor locale au văzut din acest sistem de comunicare un mod de a-şi explica proiectele, programele şi a aduce mulţumiri pentru susţinere. Un exemplu în acest sens este şi primarul municipiului Mangalia, Cristian Radu, care şi-a prezentat bilanţul primelor şase luni de mandat pe una din cele mai cunoscute reţele de socializare. „Această reţea de socializare este un spaţiu în care putem să comunicăm şi să ne împărtăşim gândurile şi trăirile într-o manieră greu de egalat în viaţa cotidiană“, spune edilul municipiului Mangalia şi continuă: „Este de notorietate faptul că, după alegerile din vară, am preluat o administraţie locală într-o situaţie nu tocmai fericită. Nu o spun pentru a primi compătimiri, ci pentru a înţelege cu toţii că nu e uşor să repui în mişcare un vehicul pe care unii s-au străduit, până de curând, mai degrabă să-l dezmembreze, decât să-l întreţină. Totuşi, energia pozitivă şi entuziasmul noii echipe, care îmbină cu succes tinereţea şi experienţa, au făcut ca, într-un timp relativ scurt, să reuşim aducerea pe linia de plutire a întregului sistem administrativ. Este de apreciat faptul că o contribuţie esenţială o au membrii Consiliului Local, cărora le mulţumesc, din nou, că au pus interesul public mai presus de orice partizanat politic. De altfel, formarea unei echipe omogene la nivelul Primăriei şi C.L. a fost premiza fără de care nu puteam porni la drum în acest mandat de primar al municipiului Mangalia“.
De departe, cea mai dificilă problemă a locuitorilor din Mangalia era cea a căldurii, pe care actuala administraţie e reuşit s-o rezolve, astfel încât mangalioţii nu vor mai îngheţa în propriile locuinţe. „Prioritatea zero a fost soluţionarea problemei căldurii şi apei calde, pentru că nime