"Pentru Centura avem proiectul, iar pe centura sud trebuie concesiune pentru ca altfel, din fonduri publice, o sa fie greu. Dar si aici tot cu primaria trebuie sa lucram. Stiu ca am pierdut vreo zece ani pentru ca se certa Primaria cu Ministerul Transporturilor", a declarat, luni, premierul Victor Ponta, la vizitarea strapungerii Dna. Ghica - Bd. Chisinau. La inceputul anului s-au pornit lucrarile de largire la 4 benzi a Centurii de Sud, drum ramas nemodernizat timp de 20 de ani, insa Guvernul Ponta, la rectificarea bugetara, a taiat banii alocati cu peste 81%.
Intrebat de jurnalisti cand e gata Centura de Sud a Bucurestiului, premierul Victor Ponta a anuntat ca aceasta va trebui facuta prin concesiune.
"Pentru Centura [n.r. - de Sud] avem proiectul, iar pe centura sud trebuie concesiune pentru ca altfel, din fonduri publice, o sa fie greu. Dar si aici tot cu primaria trebuie sa lucram. Stiu ca am pierdut vreo zece ani pentru ca se certa Primaria cu Ministerul Transporturilor", a spus Ponta.
Centura de Sud - tronsonul cuprins intre autostrada A1 si A2 - a ramas nemodernizata de peste 20 de ani, iar sansele ca ea sa fie modernizata in timp util sunt mici.
HotNews.ro a realizat in septembrie un Fotoreportaj cu starea lucrarilor la Centura de Sud, lucrare a carei fonduri au fost taiate la rectificarea bugetara.
Gropi, cozi de masini, camioane, praf, treceri la nivel cu linii dezafectate de cale ferata, gunoaie, caini maidanezi si prostituate - cam asa arata pana nu demult centura de sud.
Din 2008 statul s-a chinuit sa porneasca modernizarea ei, la fel cum s-a realizat si in partea de nord, insa abia de la inceputul anului 2012 s-au inceput lucrarile de largire la 4 benzi.
Termenul de finalizare, potrivit panourilor informative amplasate la marginea drumului - aprilie 2013.
Fondurile pen