Din cauza unoravarii la sistemul de alimentare cu energie electrică şi apă din Constanţa mai multe puncte termice sunt în imposibilitatea de a furniza căldură şi apă caldă către populaţie. Astfel, din cauza avariilor ENEL sunt afectate punctele termice 54, 63, 72, 73, 76, 181, 105, 112, 161, 187 iar din cauza avariei la staţia principală de pompare şi tratare a apei - Palas sunt afectate centralele termice Palas şi Energia precum şipunctele termice65, 70, 93, 207, 272, 211.
În acest context, RADET Constanţa a fost nevoită să întrerupă furnizarea încălzirii şi a apei calde către toţi consumatorii alimentaţi din aceste puncte termice, situaţi în zonele Centru, Casa de Cultură, Tomis II, Tomis III, BIG, Poarta 6, Palas, Gară şi Km 4-5.
RADET Constanţa mulţumeşte abonaţilor pentru înţelegere. Pentru informaţii suplimentare, clienţii Regiei pot suna la Dispeceratul RADET care funcţionează non stop, la numărul de telefon 0241.616.792.
Din cauza unoravarii la sistemul de alimentare cu energie electrică şi apă din Constanţa mai multe puncte termice sunt în imposibilitatea de a furniza căldură şi apă caldă către populaţie. Astfel, din cauza avariilor ENEL sunt afectate punctele termice 54, 63, 72, 73, 76, 181, 105, 112, 161, 187 iar din cauza avariei la staţia principală de pompare şi tratare a apei - Palas sunt afectate centralele termice Palas şi Energia precum şipunctele termice65, 70, 93, 207, 272, 211.
În acest context, RADET Constanţa a fost nevoită să întrerupă furnizarea încălzirii şi a apei calde către toţi consumatorii alimentaţi din aceste puncte termice, situaţi în zonele Centru, Casa de Cultură, Tomis II, Tomis III, BIG, Poarta 6, Palas, Gară şi Km 4-5.
RADET Constanţa mulţumeşte abonaţilor pentru înţelegere. Pentru informaţii suplimentare, clienţii Regiei pot suna la Dispeceratul RADET care funcţionează non stop, la numă