Direcţia Generală a Finanţelor Publice Gorj invită contribuabilii să participe marţi, 04 decembrie 2012, la o sesiune de informare organizată pe tema aplicării sistemului taxei pe valoarea adăugată (TVA) la încasare. Sesiunea de informare publică se va desfăşura la sediul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice Gorj din Târgu-Jiu, strada Siret, nr.6, etajul 4, camera 402, începând cu ora 10:00. Potrivit purtătorului de cuvânt al instituţiei, Luminiţa Penciu, agenda de lucru a sesiunii va cuprinde, pe lângă, prezentarea noilor reglementări în domeniu, instituite prin Ordonanţa Guvernului nr. 15/2012 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, dezbateri în cadrul cărora lectorii, vor da răspusuri la întrebările formulate de contribuabili. Accesul contribuabililor la aceste întâlniri va fi gratuit şi se va face pe baza înscrierilor care vor fi transmise pe adresa de e-mail Teodora-Cristina.Vlaicu-Popa.gj@mfinante.ro. Pentru înscriere contribuabilii sunt rugaţi să trimită datele de identificare (nume, societate, asociaţie, telefon, e-mail, etc.). Având în vederea caracterul de noutate al acestor prevederi, pentru îmbunătățirea parteneriatului contribuabili-administrația fiscală și pentru aplicarea unitară a prevederilor legislației fiscale, Direcția Generală a Finanțelor Publice Gorj a considerat necesar să fie luate măsuri suplimentare pentru a aduce la cunoștința contribuabililor modul de aplicare a sistemului TVA la încasare prin organizarea de întalniri cu aceștia pe parcursul lunii noiembrie și decembrie 2012. Următoarea întâlnire programată va avea loc în data de 10 decembrie la sediul Primăriei Târgu-Cărbuneşti.
Direcţia Generală a Finanţelor Publice Gorj invită contribuabilii să participe marţi, 04 decembrie 2012, la o sesiune de informare organizată pe tema aplicării sistemului taxei pe valoarea adăugată (TVA) la încasare