„Deocamdata este doar o idee, un proiect, modelarea 3D a Brasovului din secolul XVII. Este realizat cu un program de facut jocuri, dar nu intentionez sa-l adaptez în joc. Planul este sa fie un «progrămel» cu care braşovenii, turiştii, sau oricine sa poata sa se plimbe prin Braşovul de acum 300 de ani. Momentan mai are nevoie de multa muncă dar, când va fi gata, se vor putea explora zone precum vechea cetate teutona de pe vârful Tâmpei, misteriosul lac din interiorul muntelui, primele case din zona Schei, Bartolomeu şi Blumăna, Lacul Vrăjitoarelor şi, binenţeles, cele opt bastioane, cele 4 porţi si toate casele vechi din interiorul oraşului. Se pot plimba pe jos sau conducand o trasură”, a avut de povestit, pentru PrinBrasov.com, Attila Zold, autorul clipului.
„Deocamdata este doar o idee, un proiect, modelarea 3D a Brasovului din secolul XVII. Este realizat cu un program de facut jocuri, dar nu intentionez sa-l adaptez în joc. Planul este sa fie un «progrămel» cu care braşovenii, turiştii, sau oricine sa poata sa se plimbe prin Braşovul de acum 300 de ani. Momentan mai are nevoie de multa muncă dar, când va fi gata, se vor putea explora zone precum vechea cetate teutona de pe vârful Tâmpei, misteriosul lac din interiorul muntelui, primele case din zona Schei, Bartolomeu şi Blumăna, Lacul Vrăjitoarelor şi, binenţeles, cele opt bastioane, cele 4 porţi si toate casele vechi din interiorul oraşului. Se pot plimba pe jos sau conducand o trasură”, a avut de povestit, pentru PrinBrasov.com, Attila Zold, autorul clipului.