Costi Mocanu, Senior Vice-President CME Head of Voyo, a declarat, marţi, la International Digital Forum, că oferte de tipul Vplay sunt imposibil de realizat în condiţii normale şi legale, precizând că niciunul dintre jucătorii "over-the-top" din lume nu oferă aşa ceva.
Costi Mocanu a mai vorbit despre faptul că oferirea de conţinut "over-the-top" de către radiodifuzori, prin dezvoltarea unor platforme specifice, cum este şi Voyo, este o etapă "firească".
"Voyo este o nouă fereastră de exploatare (. ..), este întregirea lanţului de distribuţie a drepturilor. Facem parte dintr-o companie, CME, care are ca deviză sloganul «One content, multiple distribution». Producem conţinutul şi-l exploatăm pretutindeni, în cinematografe, prin Media Pro Distribution în fereastra home video, prin canalele free-to-air, canalele basic, acum avem şi Voyo", a spus Mocanu.
În acest context, şi Ovidiu Ghiman, Chief Strategy and Commercial Residential Officer Romtelecom, a spus că motivaţia care stă în spatele lansării unor astfel de servicii este una strategică.
"În tot ceea ce facem ţinem cont de nevoia clienţilor. De unde vin banii? Trebuie să nu uităm toţi că banii vin de la clienţi (...) De aceea, în tot ceea ce facem, trebuie să ţinem cont de nevoile acestor clienţi şi de cum putem să venim cu un nou serviciu din ce în ce mai competitiv şi mulat pe nevoile lor. Investiţia Romtelecom vine clar din această nevoie, din dorinţa clientului de a consuma un conţinut în alt fel decât în mod tradiţional, urmărind canale lineare", a explicat Ghiman.
El a mai spus că, în momentul de faţă, este greu să vorbeşti despre amortizarea unei investiţii în platforme de tipul "over-the-top", având în vedere pirateria din România.
"Dorim să ne convingem clienţii că trebuie să plătească pentru conţinutul respectiv şi dorim să ne convingem clienţii că produsul nostru