Companiile din piaţa de brokeraj în asigurări mizează din ce în ce mai mult pe produse şi servicii de calitate pentru asiguraţi.
Despre strategiile concrete pe care le folosesc acestea pentru dezvoltarea aspectelor care determină calitatea serviciilor oferite clienţilor, precum şi despre tendinţele generale ale pieţei de brokeraj a discutat astăzi Viorel VASILE, Managing Partner, SAFETY Broker şi Mihai CRĂCEA, Editor, XPRIMM Publications.
SAFETY Broker a primit recent certificarea sistemului de management al calităţii în conformitate cu standardele ISO 9001:2008 pentru activitatea de vânzare, negociere sau solicitare de anuităţi şi poliţe de asigurare şi reasigurare. Standardul ISO 9001:2008 are în vedere o abordare bazată pe managementul proceselor organizaţiei, ceea ce conduce către o structură mult mai logică, orientarea către client şi evaluarea satisfacţiei acestuia, precum şi angajamentul top managementului pentru o îmbunătăţire continuă. Emisiunea Ora de risc din 4 decembrie 2012
Companiile din piaţa de brokeraj în asigurări mizează din ce în ce mai mult pe produse şi servicii de calitate pentru asiguraţi.
Despre strategiile concrete pe care le folosesc acestea pentru dezvoltarea aspectelor care determină calitatea serviciilor oferite clienţilor, precum şi despre tendinţele generale ale pieţei de brokeraj a discutat astăzi Viorel VASILE, Managing Partner, SAFETY Broker şi Mihai CRĂCEA, Editor, XPRIMM Publications.
SAFETY Broker a primit recent certificarea sistemului de management al calităţii în conformitate cu standardele ISO 9001:2008 pentru activitatea de vânzare, negociere sau solicitare de anuităţi şi poliţe de asigurare şi reasigurare. Standardul ISO 9001:2008 are în vedere o abordare bazată pe managementul proceselor organizaţiei, ceea ce conduce către o structură mult mai logică, orie