Cu totii constientizam nevoia prezentei online in ziua de astazi. Insa foarte putini stiu sa traga foloasele unui site web bine pus la punct, gata sa primeasca cereri de oferta. Internetul a fost si este un canal de comunicare perfect si un instrument strategic de marketing.
“In era digitala in care traim, Internetul a schimbat fundamental nu numai modul in care oamenii muncesc, traiesc si interactioneaza intre ei, ci si modul in care companiile isi stabilesc directiile strategice de actiune”, este de parere Liviu Dumitru, CEO-ul si co-fondatorul WizArt Studios.
Companiile vizionare trebuie sa adopte un comportament proactiv si sa isi fundamenteze strategia de atragere de new business pe un ax central, internetul.
“Site-ul este elementul cheie din mixul de marketing online care te va ajuta sa dobandesti / generzi noi clienti, este parte activa si foarte importanta din firma asadar trateaza-l ca atare”, a subliniat Dumitru.
Cum trebuie sa fie site-ul tau pentru a atrage new business?
“Nu conteaza daca esti o firma mica sau mare, indiferent de piata pe care activezi, numarul de angajati sau cifra de afaceri, succesul unui site este determinat de calitatea acestuia. Calitatea traducandu-se in cazul de fata printr-un aspect placut, curat, usor de navigat si intuitiv”, a mai spus acesta.
Exista firme mici al caror site este foarte bine pus la punct si sporeste increderea utilizatorilor, dar si reversul medaliei, companii mari de pe site-ul carora iesi in primele trei secunde din cauza aspectului invechit si dezordonat.
“Site-ul este sediul tau virtual. Poti sa-i faci pe vizitatori sa se simta foarte comfortabil, sa sporeasca increderea in brand, si sa ii imbie sa lucreze cu firma ta. Ai grija de usa de la intrare si de receptie, home page-ul site-ului web. Prima pagina este foarte important