Printre spectacolele "care vând" se regăsesc "Dineu cu proşti", "Titanic vals" şi "Egoistul". Dar criticii de teatru recomandă câteva revelaţii ale stagiunii
Chiar dacă e criză economică, teatrele nu duc lipsă de spectatori. Cea mai bună do va dă sunt sălile pline la premiere, dar şi faptul că, deşi biletele se pun în vânzare cu una-două săptămâni înainte, se epuizează şi în câteva ore. În topul celor mai vizionate producţii stau comediile romantice.
Teatrul Naţional joacă cu casa închisă la „Dineu cu proşti” de Francis Veber. Piesa în regia lui Ion Caramitru îi are în rolurile principale pe Horaţiu Mălăele şi pe directorul Naţionalului bucureştean. „Biletele la „Dineu cu proşti” se epuizează aproape imediat ce se pun în vânzare”. Alte spectacole căutate: „Egoistul”, „Două loturi” şi „Sinucigaşul”. Printre piesele cu mai puţin succes se numără spectacolul de teatru şi dans „D’ale noastre” dar şi comedia „S-a sfârşit cum a-nceput”.
O dragoste ucigaşă şi-un Cara giale „dur”
Şi la Teatrul Nottara, se vinde comedia. La „Scandal la Operă”, „Titanic vals” sau „Soţul păcălit” biletele se epuizează din prima zi. Mai greu merg „Maria Callas şi „Nu vorbiţi cu actorii”, în regia Dianei Lupescu.
Nu întotdeauna alegerea spectatorilor coincide cu părerea criticului de teatru. Criticul de teatru Gabriela Lupu face selecţia proprie a celor mai bune spectacole din Bucureşti: „După părerea mea, o piesă incredibilă este «Îngropaţi-mă pe după plintă» la Teatrul Bulandra. Spectacolul regizat de Yuri Kordonsky are două personaje absolut geniale: Mariana Mihuţ (bunica) şi Marian Râlea (Saşa, un copil de 9 ani). E o piesă excepţională despre cum dragostea poate deveni ucigaşă. Cred că a fost singura dată când am vazut bărbaţi cu ochii în lacrimi la ieşirea din sală. Interesant este şi teatrul serial „Îngeri în America”.
Producţia pusă în scenă la Teatrul Metr