Piaţa de instrumente de scris a înregistrat o creştere de 2% în volum în perioada iulie - septembrie 2012, în hypermarket-uri şi în magazinele tip cash&carry faţă de aceleaşi luni ale anului trecut, potrivit datelor studiului GfK Retail and Technology România. La nivelul valorii vânzărilor prin cele două canele, piaţa a crescut cu 3%, până la aproximativ 12 mil. lei (2,6 mil. euro).
"Nu este neglijabilă nici creşterea valorică a vânzărilor, indicând o piaţă mai profitabilă decât cea din 2011, o veste bună pentru producătorii instrumentelor de scris care văd acum roadele investiţiilor în activităţile de marketing şi promovare", afirmă Ileana Tîlvan, client service GfK Retail and Technology România.
Structura în volum a pieţei a rămas similară anului trecut: instrumentele de scris (pixuri clasice, stilouri, creioane grafit şi mecanice, rollere si finelinere) ocupă 50% din total piaţă, ele fiind urmate de categoria instrumentelor de colorat (creioane colorate, carioci şi creioane cerate), cu o pondere de 44% din totalul pieţei instrumentelor de scris în perioada BTS (Back To School) în 2012.
Piaţa de instrumente de scris a înregistrat o creştere de 2% în volum în perioada iulie - septembrie 2012, în hypermarket-uri şi în magazinele tip cash&carry faţă de aceleaşi luni ale anului trecut, potrivit datelor studiului GfK Retail and Technology România. La nivelul valorii vânzărilor prin cele două canele, piaţa a crescut cu 3%, până la aproximativ 12 mil. lei (2,6 mil. euro).
"Nu este neglijabilă nici creşterea valorică a vânzărilor, indicând o piaţă mai profitabilă decât cea din 2011, o veste bună pentru producătorii instrumentelor de scris care văd acum roadele investiţiilor în activităţile de marketing şi promovare", afirmă Ileana Tîlvan, client service GfK Retail and Technology România.
Structura în volum a pieţei a ră