Piata locala de publicitate va scadea cu circa 20%, adica in jur de 40 de milioane de euro, din cauza modificarii legii audiovizualului, afirma oficialii companiilor care fac parte din International Advertising Association (IAA).
”Pierderile pietei de publicitate TV sunt estimate la 20%, adica 40 de milioane de euro, pe fondul unei descresteri accentuate a pietei in ultimii ani, bani care nu se vor regasi in buzunarul nimanui. Este o greseala sa se creada ca vreunul din segmentele pietei: clienti, agentii sau televiziuni vor profita de pe urma acestei ordonante. Toata lumea va pierde masiv, pentru ca interventia statului in mecanismele comerciale functionale va aduce distorsiuni masive pe piata publicitatii”, conform unui studiu IAA.
Oficialii asociatiei mai spun ca ”agentiile de publicitate nu sunt doar simpli intermediari in tranzactiile de publicitate, ei nu sunt <
“La intalnirea de luni de la IAA, reprezentantii a zeci de companii din toate segmentele pietei de publicitate si-au pus intrebarea: <
De asemenea, organizatia solicita Guvernului sa retra