Drepturile și obligațiile elevilor au fost dezbătute la Colegiul Tehnic “Petru Poni” prin intermediul unei scenete.
Elevii de la Colegiul Tehnic “Petru Poni” au dezbătut drepturile și obligațiile elevilor printr-o activitate mai puțin obișnuită. Au conceput o scenetă în cadrul căruia au descris ce se poate întâmpla la o oră de curs atunci când lucrurile scapă de sub control. Autorul scenetei a fost Sergiu Ursachi, din clasa a X-a F, iar piesa a fost dezbătură, apoi, de echipe “pro” și “contra”, la inițiativa Ștefanei Barcan, din clasa a XI-a F, responsabilă a departamentului “Avocatul elevului” din școală. Toată activitatea a fost coordonată de psiholog Iulia Tălmaciu și de profesorii Mihaela Pâslaru și Dănuț Rusu.
“Sceneta prezentată a avut drept scop reliefarea drepturilor și îndatoririlor elevilor. Am încercat în acest fel să evidențiem conduita deficitară a elevilor în cadrul orelor de curs, urmată de reacțiile profesorului. La finalul scenetei, două echipe au dezbătut relația profesor-elev. Câștig de cauză a avut echipa «afirmatorilor», care au susținut comportamentul profesorului, echipa «negatorilor» având rolul de a întări prin argumente atitudinile elevilor. Activitatea a urmărit ideea de a conștientiza și întipări responsabilitățile elevilor, dar și de a consolida drepturile de care se pot bucura elevii în cadrul școlii”, a spus profesorul Dănuț Rusu.
Drepturile și obligațiile elevilor au fost dezbătute la Colegiul Tehnic “Petru Poni” prin intermediul unei scenete.
Elevii de la Colegiul Tehnic “Petru Poni” au dezbătut drepturile și obligațiile elevilor printr-o activitate mai puțin obișnuită. Au conceput o scenetă în cadrul căruia au descris ce se poate întâmpla la o oră de curs atunci când lucrurile scapă de sub control. Autorul scenetei a fost Sergiu Ursachi, din clasa a X-a F, iar piesa a fost dezbătură, apoi, de echi