Din 2013 nu vor mai circula autobuzele de pe liniile 12, 24, 42 şi 44, potrivit Planului de Servicii de Transport pentru 2013, aprobat de Consiliul Local, scrie monitorulexpres.ro. În schimb Consiliul Local a stabilit că pe liniile 5,6,17,1, şi 8 autobuzele să circule mai des. În plus se menţin şi la anul următoarele modificări. Linia 5M care reprezentă o variantă de traseu între Stadionul Municipal şi Măgurele, iar pentru asigurarea legăturii cu zona comercială Bartolomeu, linia 16 s-a prelungit până la sensul giratoriu dintre şoseaua Cristianului şi strada Cărămidăriei. În orele de vârf şi de seară, şi traseul liniei 23 se prelungeşte până la Depozitele ILF. Aceste modificări rămân valabile, la fel ca şi liniile 15, 25 şi 28B, nou introduse în 2012, care în urma monitorizărilor şi-au justificat utilitatea. În total, în 2013, în municipiul Braşov vor exista 26 de linii de autobuz, 11 linii cu autobuze midi şi 8 linii de troleibuz.
Din 2013 nu vor mai circula autobuzele de pe liniile 12, 24, 42 şi 44, potrivit Planului de Servicii de Transport pentru 2013, aprobat de Consiliul Local, scrie monitorulexpres.ro. În schimb Consiliul Local a stabilit că pe liniile 5,6,17,1, şi 8 autobuzele să circule mai des. În plus se menţin şi la anul următoarele modificări. Linia 5M care reprezentă o variantă de traseu între Stadionul Municipal şi Măgurele, iar pentru asigurarea legăturii cu zona comercială Bartolomeu, linia 16 s-a prelungit până la sensul giratoriu dintre şoseaua Cristianului şi strada Cărămidăriei. În orele de vârf şi de seară, şi traseul liniei 23 se prelungeşte până la Depozitele ILF. Aceste modificări rămân valabile, la fel ca şi liniile 15, 25 şi 28B, nou introduse în 2012, care în urma monitorizărilor şi-au justificat utilitatea. În total, în 2013, în municipiul Braşov vor exista 26 de linii de autobuz, 11 linii cu autobuze midi şi 8 linii de