Miron Mitrea este ceea ce ar trebui să fie toţi oamenii politici: pasionat de politică, bun cunoscător al teoriei politice şi bun practician al ştiinţei (şi artei) de a guverna, bun orator, bun comunicator. Deşi spune că nu-l mai interesează puterea executivă, are experienţa, cunoştinţele, energia, autoritatea necesare unui ministru.
Miron Mitrea vorbeşte cu aceeaşi uşurinţă despre infrastructura feroviară şi pescuitul în Delta Dunării, autostrăzi şi managementul expectaţiei, statul mafiot şi reţelele de socializare, principiul lui Peter şi bunicul său, Miron Neagu, trimis de comunişti la spart piatră, despre buna guvernare şi soţia sa, Manuela.
Nu există vrâncean care să nu fi auzit de Miron Mitrea. Cu el ministru al Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, şi cu Marian Oprişan preşedinte al Consiliului Judeţean, în Vrancea s-au construit locuinţe pentru tineri, alimentări cu apă, Piaţa Gării, s-a ridicat Eurogara din Focşani, au început lucrările la Drumul Naţional 2D, Focşani- Ojdula -Tirgu Secuiesc, Drumul Naţional 2/E85 a fost reabilitat, modernizat, la fel şi podurile de pe acest drum, a început reabilitarea DN 2M Focşani - Odobeşti - Andreiaşu de Jos, au fost reabilitate drumurile judeţene. Teatrul a fost redat focşănenilor, s-au construit săli de sport, a fost pusă piatra de temelie a viitoarei catedrale din Focşani, sfinţită chiar de fostul patriarh Teoctist.
În acel mandat, 2000-2004, în judeţul nostru s-au făcut investiţii de 500 milioane euro.
Acum, Miron Mitrea candidează pentru un mandat de deputat în Colegiul 4 Odobeşti şi speră ca, după alegerile din 9 decembrie, investiţiile începute odată cu venirea USL la guvernare, să continue.
Pe Miron Mitrea l-am cunoscut cu foarte mulţi ani în urmă, când eram reporter la Uniplus Radio. Şi atunci şi acum m-a frapat ceea ce n-ar trebui să ne frapeze la un om pol