VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, a fost lider de audienţă cu cea de-a treia ediţia live. Conform Kantar Media, show-ul de la ProTV a fost lider detaşat de audienţă pe toate segmentele de public.
Astfel, la nivelul publicului comercial (publicul din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani) VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, a obţinut o audienţă medie de 10.8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 23.8 %, în timp ce Kanal D s-a clasat pe locul al doilea cu 6.1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 13.4 procente, iar Antena 1, principalul competitor, s-a clasat pe locul trei cu 5.7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 12.6%.
Situaţia a fost la fel şi la nivelul publicului din mediul urban, unde VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, a obţinut o audienţă medie de 9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 18.6%, în timp ce Kanal D a obţinut o audienţă de 6.9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 14.2, iar Antena a obţinut 1 4.7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 9.7%.
Cifrele mai arată că aproape 2 milioane şi jumătate de telespectatori de la nivelul întregii populaţii au urmărit cea de-a treia ediţie live a emisiunii VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, în minutul de aur, care s-a înregistrat la ora 21:11.
La nivelul publicului comercial, în minutul de aur înregistrat tot la 21:14, VOCEA ROMÂNIEI a obţinut 16 puncte de rating şi 30.9 procente cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 a înregistrat 9.3 rating şi 17.9 cotă de piaţă, urmat de Kanal D, care a înregistrat 7.7 rating şi 14.9 cotă de piaţă.
VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, a fost lider de audienţă cu cea de-a treia ediţia live. Conform Kantar Media, show-ul de la ProTV a fost lider detaşat de audienţă pe toate segmentele de public.
Astfel, la nivelul publicului comercial (publicul din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani) VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 2, a obţinut o audienţă medie de 10