Românii au alocat anul acesta 208,56 de lei pentru cadourile pe care le-au cumpărat cu ocazia sărbătorii de Moş Nicolae celor dragi, potrivit unui studiu realizat de Mednet.
"Studiul de piaţă arată că orăşenii resimt încă efectele crizei financiare, acesta afectând modul în care aleg să-şi împartă şi dimensioneze bugetul alocat Sărbătorilor de Iarnă", explică reprezentanţii Mednet într-un comunicat remis gândul.
"Creşterile de buget înregistrate pentru categoriile analizate nu sunt unele cantitative, de volum, ci, mai degrabă motivate de creşterea accentuată a preţurilor precum şi de devalorizarea monedei naţionale", adaugă ei.
Conform aceloraşi date, 77,1% dintre persoanele intervievate au declarat că se pregătesc cu daruri pentru seara de 5 decembrie.
FOTO: Mednet
În ceea ce priveşte tipul cadourilor alese, în topul preferinţelor românilor, s-au aflat anul acesta dulciurile (52,4%) şi jucăriile (30,5%), dar şi articolele de îmbrăcăminte şi de încălţăminte (28,5%).
Studiul a fost realizat, în perioada 23-29 noiembrie, pe un eşantion de 800 de persoane cu vârste cuprinse între 18 ani şi 65 de ani. Marja de eroare a acestuia a fost de ±3,46%.
Românii au alocat anul acesta 208,56 de lei pentru cadourile pe care le-au cumpărat cu ocazia sărbătorii de Moş Nicolae celor dragi, potrivit unui studiu realizat de Mednet.
"Studiul de piaţă arată că orăşenii resimt încă efectele crizei financiare, acesta afectând modul în care aleg să-şi împartă şi dimensioneze bugetul alocat Sărbătorilor de Iarnă", explică reprezentanţii Mednet într-un comunicat remis gândul.
"Creşterile de buget înregistrate pentru categoriile analizate nu sunt unele cantitative, de volum, ci, mai degrabă motivate de creşterea accentuată a preţurilor precum şi de devalorizarea monedei naţionale", adaugă ei.
Conform aceloraşi date, 7