Posta Romana intentioneaza sa lanseze la inceputul anului viitor servicii de telefonie mobila sub brand propriu, la preturi foarte mici (inclusiv comunicatii gratuite in retea), fiind tintita in special zona rurala si mic urbana, a declarat miercuri Ion Smeeianu, directorul general al Postei Romane. Posta a lansat deja o cerere de oferta privind implementarea unui MVNO (operator mobil virtual care ofera servicii folosind reteaua unui operator de telefonie mobila), in cea mai soft varianta "branded reseller", exista deja doua oferte primite si probabil pe data de 10 decembrie va fi anuntat castigatorul - operatorul mobil care ne ofera reteaua proprie pentru serviciile Postei Romane, a spus Smeeianu.
"Intentionam sa lansam doua tipuri de servicii de comunicatii mobile, un serviciu popular care are o mobilitate in interiorul unei celule, deci este un serviciu cumva intre fix si mobil. Aparatul va putea fi purtat in interiorul unei localitati si eventual a unei celule care o deserveste si comunicatiile vor fi gratuite in retea. Un alt serviciu numit cost mobi va fi un serviciu care vrea sa se situeze sub cea mai mica oferta de prepaid din piata ai sa putem ajunge la zona paupera a popualtiei", a declarat Ion Smeeianu.
Acesta a mentionat ca in acest demers "ne bazam pe oamenii nostri si pe faptul ca vom avea vreo 20.000-30.000 de cartele din start pe aceste servicii pe care dorim sa le inmultim printr-un contract de vanzator de servicii MVNO, adica daca ai adus 10 clenti noi, cartela ta va fi reincarcata gratuit".
Acesta a oferit apoi detalii suplimentare despre viitoarea oferta cu preturile preconizate.
"Oferta popular, cea mai ieftina cu mobilitate scazuta, se situeaza undeva in zona la 2,5 euro incarcarea, valabila 180 de zile cu posibilitatea de a efectua apeluri, de a primi apeluri, transmite si primi sms si comunicatii in reteau