Deși Primăria Capitalei și Metrorex găsiseră o soluție ca intersecția de la Răzoare să nu fie săpată de două ori pentru stația de metrou și pasajul rutier, planul a căzut. Așa că accesele în stația de metrou Academia Militară vor fi mutate, potrivit unui proiect prezentat în comisia Tehnică de Urbanism a Primăriei Capitalei. În timp ce surse din cadrul Municipalității susțin că Magistrala 5 de Metrou a fost deviată pentru că Municipalitatea nu are bani acum pentru pasaj, Primăria Capitalei susține că Metrorex s-a răzgândit și folosește o tehnică care nu nu mai permite construirea Pasajului de la Răzoare. Sursa: Foto: Vlad Stănescu
Primăria Capitalei a realizat, în urmă cu mai bine de un an, un acord cu Metrorex care prevedea colaborarea pentru realizării lucrărilor la pasajul rutier subteran Răzoare în paralel cu stația de metrou Academia Militară, însă acest lucru nu s-a mai întâmplat.
În timp ce surse din cadrul Municipalității susțin că lipsa de fonduri a determinat municipalitatea să treacă pe linie moartă lucrările la pasajul rutier, fapt ce complică acum lucrările la stația de metrou, reprezentanții Municipalității susțin că lucrările la pasaj sunt blocate pentru că Metrorex a schimbat tehnica de săpătură din intersecția unde trebuia construit pasajul.
Proiectantul stației de metrou a prezentat miercuri, în fața Comisiei de Urbanism a Primăriei Municipiului București, câteva modificări aduse proiectului stației de metrou Academia Militară. Intrările în stația Academia Militară, traseul metroului și traseul exproprierilor ar putea fi modificate pentru a permite Primăriei să construiască, pe viitor când va avea fonduri, Pasajul Rutier Subteran Răzoare, potrivit b365.ro.
Dacă în proiectul inițial, metroul urma să fie construit sub pasajul rutier, acum stația și traseul metroului se modifică, pentru a lăsa loc săpăturilor la Pasajul rutier. @N_P