Conform Kantar Media, show-ul de la Pro TV a fost lider detaşat de audienţă pe toate segmentele de public, informează un comunicat remis Mediafax.La nivelul publicului comercial (publicul din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani), show-ul a obţinut o audienţă medie de 10,8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 23,8%, în timp ce Kanal D s-a clasat pe locul al doilea, cu 6,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 13,4 procente, iar Antena 1, pe locul al treilea, cu 5,7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 12,6%.
Situaţia a fost la fel şi la nivelul publicului din mediul urban, unde “Vocea României” a obţinut o audienţă medie de 9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 18,6%, în timp ce Kanal D a obţinut o audienţă de 6,9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 14,2, iar Antena 1 – 4,7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 9,7%. Aproape două milioane şi jumătate de telespectatori la nivelul întregii populaţii au fost cu ochii pe “Vocea României” în minutul de aur – 21.11. La nivelul publicului comercial, în minutul de aur înregistrat tot la 21:14, “Vocea României” a obţinut 16 puncte de rating şi 30,9 procente cota de piaţă, la o diferenţă considerabilă de Antena 1 (9,3 rating şi 17,9 cotă de piaţă) şi Kanal D (7,7 rating şi 14,9 cotă de piaţă)
Conform Kantar Media, show-ul de la Pro TV a fost lider detaşat de audienţă pe toate segmentele de public, informează un comunicat remis Mediafax.La nivelul publicului comercial (publicul din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani), show-ul a obţinut o audienţă medie de 10,8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 23,8%, în timp ce Kanal D s-a clasat pe locul al doilea, cu 6,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 13,4 procente, iar Antena 1, pe locul al treilea, cu 5,7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 12,6%.
Situaţia a fost la fel şi la nivelul publicului din mediul ur