Mai sunt doar trei săptămâni până la Crăciun, dar comercianţii sunt deja prinşi într-o luptă acerbă pentru a atrage cât mai mulţi clienţi. Înainte însă de a le „cuceri“ portofelele, ei trebuie să le „cucerească“ inimile. Şi cum altfel s-ar putea face acest lucru mai bine decât cu reclame emoţionante, în spiritul Sărbătorilor.
De departe una dintre cele mai emoţionante reclame de anul acesta este pentru reţeaua de magazine de lux John Lewis din Marea Britanie. Spotul, postat pe YouTube a adunat deja doua milioane jumate de vizualizări şi foarte multe comentarii. De altfel, compania britanică a făcut o tradiţie din realizarea unor campanii publicitare de Sărbători.
Emoţii pentru telespectatori
Cel mai recent spot publicitar al celor de la John Lewis, denumit simbolic ,,Călătoria“, prezintă povestea unui om de zăpadă care trece printr-o adevărată aventură în căutarea celui mai frumos cadou pentru partenera sa.
Reclama, al cărei mesaj central este ,,Oferă mai multă dragoste Crăciunul acesta!“ , vine în continuarea campaniei publicitare de succes din 2011, realizată de acelaşi brand. Anul trecut, spotul aducea în prim-plan nerăbdarea şi entuziasmul unui copil care, în ziua Naşterii Mântuitorului, amâna despachetarea propriilor cadourilor, pentru a oferi părinţilor darul lui.
,,Ştim că în preajma Sărbătorilor de iarnă clienţii noştri depun un adevărat efort pentru a găsi cadoul perfect. Spotul publicitar de anul acesta marchează exact această cautare, această goană nebună a eroului nostru într-o călătorie epică“ spune John Lewis, directorul de marketing al companiei.
Coloana sonoră, şi anume un cover după hitul ,,The Power of Love“ (interpretat în varianta originală de Jennifer Rush) completeză perfect aventura omului de zăpadă. Filmările au avut loc în Noua Zeelandă şi i-au costat pe realizatori 10 milioane de dolari.
@N_P