Campania pentru alegerile parlamentare din acest an a trecut aproape neobservată, singurele semne fiind afişele de pe stâlpi. Mitingurile în marile oraşe din Transilvania aproape au lipsit, ca şi confruntările între candidaţi, care au preferat să se promoveze "din casă în casă", online sau cu bannere.
La Cluj, precum şi la Sibiu, Alba Iulia, Arad, campania electorală nu s-a simţit ca în alţi ani, candidaţii fiind "vizibili" doar prin intermediul afişelor electorale sau în fotografiile postate pe reţele de socializare ca "martori" ai întâlnirilor cu alegătorii, desfăşurate destul de "intim", în condiţiile în care marile mitinguri de campanie aproape că au lipsit.
La Cluj-Napoca, a fost o campanie electorală fără incidente majore, fără conflicte între echipele de "lipitori de afişe" ale partidelor. În schimb, candidaţii au fost preocupaţi mai mult de desfăşurarea unei campanii "door-to-door", mai ales în cartierele municipiului, unde au împărţit fluturaşi şi au avut întâlniri cu alegătorii.
Preferând aşadar campania în cartiere, candidaţii la parlamentare din Cluj nu au organizat acţiuni de amploare, fiind un singur miting electoral, desfăşurat la Casa de Cultură a Studenţilor din Cluj-Napoca, în prezenţa a peste o mie de persoane, şi la care candidaţii USL au fost susţinuţi "de la centru" de către liderii Victor Ponta, Crin Antonescu şi Daniel Constantin.
În schimb, candidaţii ARD din Cluj-Napoca s-au bazat doar pe notorietatea primarului Emil Boc, care i-a însoţit în campania electorală desfăşurată în cartiere.
Nici în ceea ce priveşte incidentele electorale nu s-a remarcat vreunul, astfel că Poliţia nu a deschis dosare penale în această campanie.
Afişele electorale puse pe panourile oficiale sau pe stâlpi au fost singurele care au arătat că este campanie electorală. Pe sute de afişe, indiferent de formaţiunea politică din care făce