La Braşov se lanzează vineri Şcoala de PR - Chelgate la iniţiativa Facultăţii de Sociologie şi Comunicare a Universităţii TRANSILVANIA din Braşov. La eveniment vor participa specialişti din domeniul comunicării şi 200 de studenţi şi masteranzi pasionaţi de comunicare. Timp de două zile, vor avea loc 8 workshopuri la Aula Sergiu T Chiriacescu şi Corpul T ale Universităţii Transilvania.
Workshopul de „Netwoking” va da startul evenimentului vineri, 7 decembrie, începând cu orele 14:00, urmat fiind de o prezentare în plen a specialiştilor invitaţi. Programul va continua cu abordări ale diverselor teme propuse, printre care „Strategii şi Campanii de Relații Publice”, „Comunicarea online” şi „Relaţia cu mass media”.
Sâmbată, 8 decembrie, sediul manifestării se va muta în corpul T al Universităţii Transilvania. Participanţii sunt aşteptaţi pentru o nouă sesiune de workshopuri începând cu orele 10:00. „Comunicare internă” sau „Public speaking” sunt doar două dintre temele pe care participanţii vor avea ocazia să le dezbată.
Pe întreaga durată a evenimentului studenţii vor avea ocazia să interacţioneze cu experţi din sfera comunicării. Anca Nuţă – Director de Comunicare Unicredit, Mirela Meiţă – Director General al Chelgate Public Affairs sau Andra Samson – Consultant în comunicare şi fost Corporate Affairs Manager Ursus Breweries sunt doar câţiva dintre specialiştii care vor împărtăşi cunoştinţe şi detalii din culisele meseriei lor.
„Ne bucură entuziasmul şi rapiditatea cu care Facultatea de Sociologie şi Comunicare din Braşov a făcut posibil ca acest proiect să fie pus şi la dispoziţia studenţilor braşoveni. Ca braşoveancă, am un motiv în plus să aştept întâlnirea cu pasionaţii de PR şi comunicare de la Universitatea Transilvania.” – a spus Mirela Meiţă, Director General al agenţiei de PR Chelgate Public Affairs & Public Relations.
„ŞCOALA