Reprezentanții Primăriei Roman spun că au în depozite toate materialele necesare, iar utilajele pentru deszăpezire se află în așteptare, gata să intervină la primii fulgi de zăpadă sau la primul polei, astfel încât traficul în municipiu, mai ales pe E85, să nu aibă de suferit. “Suntem pregătiți să intervenim oricând. Avem în depozit 130 de tone de sare, 16 tone de clorură de calciu, 100 de tone de sort. În plus, mașina specială pentru intervenție în caz de polei este încărcată cu două tone de clorură și, dacă trebuie, aceasta va funcționa inclusiv pe timp de noapte”, a declarat primarul Laurențiu Leoreanu. Conform declarațiilor edilului, în caz de ninsoare, prioritate la deszăpezire vor avea străzile din zona unităților sanitare și școlare, cele din zona instituțiilor publice și cele din cartierele cu mulți locuitori. Deszăpezirea în Roman se face de către societatea Rossal, cea care se ocupă și de salubritatea municipiului. În plus, pentru tot ce înseamnă drumuri județene, atribuțiile revin societății Drupo, societate subordonată Consiliului Județean. Anul trecut, pe întreg județul, s-au cheltuit circa 23 de miliarde de lei vechi pentru asigurarea traficului în condiții de iarnă. Reprezentanții Primăriei Roman spun că au în depozite toate materialele necesare, iar utilajele pentru deszăpezire se află în așteptare, gata să intervină la primii fulgi de zăpadă sau la primul polei, astfel încât traficul în municipiu, mai ales pe E85, să nu aibă de suferit. “Suntem pregătiți să intervenim oricând. Avem în depozit 130 de tone de sare, 16 tone de clorură de calciu, 100 de tone de sort. În plus, mașina specială pentru intervenție în caz de polei este încărcată cu două tone de clorură și, dacă trebuie, aceasta va funcționa inclusiv pe timp de noapte”, a declarat primarul Laurențiu Leoreanu. Conform declarațiilor edilului, în caz de ninsoare, prioritate la deszăpezire vor ave